vi har bara festen kvar!

KUL, att man är as pigg nu och inte kan sova? Och jag är super nervös inför studenten också haha. Typiskt mig att bli det flera dagar i förväg. Men om det inte blir perfekt vettefan vad jag tar mig till. ALLT ska bli bra :) Men det blir det nog. Har i allafall en familj som firar mig och vänner att supa sig redlös med på kvällen så det blir nog bra det där. I värsta fall får man väl supa sig så full att man inte minns om man hade den bästa dagen i sitt liv eller inte? Det man inte vet, vet man inte.. eller ja mena lider man inte av!

Japp, här sitter jag pigg som lärka som sagt. Kanske ni märkt också, känns som munnen går i ett på mig nu *inlevelse* tack. Och den som ringer med doldt nummer till min mobil, ge upp. Svarar aldrig på doldt nummer så det är näst intill meningslöst.

Imorgon måste jag gå upp rätt tidigt, ska till banken med mormor och fixa ett bankomat kort till mig. Har ju tappat mitt för ett bra tag sen. Men nu när pengarna börjar rulla in känns det som att jag vill ha dom på ett eget konto och inte pappas. Men ändå rätt bra att ha det på pappas egentligen, för han minns aldrig hur mycke lön har har på hans konto så det är bara att slå till med en summa. Så säger han: JAHA :O.. ne så dum är jag inte. Men brukar lura honom ibland och säga direkt efter att jag skojjar haha.

Ah, och så var det dom där killerheelsen.. Jag kommer antagligen bryta båta fötterna om jag springer ut i dom på studenten. Och så tänker jag inte inleda dagen. Jag rammlar fan på converse nu för tiden, så klumpig som jag blivit. Så ska dra med mig någon dude för en sväng på stan imorgon. Dom kostade ju faktsikt 700kr och om jag hittar ett par snygga och billigare så kommer nog pappa och karolina jubla. Men somsagt, får se.

Är det någon mer än jag som ska jobba i sommar förresten? Jag jobbar som fa-an! Kom igen nu britt-marie, kör för-fa-an! (eh?) jaja. Nej men det gör jag sörrni. På daddys restaurang. Men drar till mitt älskade västkusten 10 till 23 juli också för att vila upp mig inför vuxen livet, höhö. Börjar det på riktigt nu? Ne fyfan.. skolan kanske är rena rama paradiset ändå? You don't know what you got, until you missing it alot. HAHA, ne orka överdriva.

Nu ska ja ta en cigg och åt minstonde försöka sova :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!