Abstinens-besvär!

Så arg som jag ser ut på bilden, så arg är jag! Snart spricker jag, skulle kunna skrika rakt ut. Om sanningen är fram skulle jag kunna gå ner för trappan och ta en cigg. (mammas, men nej hennes, inte mina, jag röker inte ens!) Jag är STARKARE än att förlora nu. Har man klarat två dagar, måste ju dom dagarna som kommer efter vara en gnutta lättare? Jo så MÅSTE det vara!

Just nu sitter jag och väntar :) Men vet fanimej inte på vad haha. På att bli trött kanske? Ska nog ta en dush tror jag så slipper jag göra det imorgonbitti. Börjar tidigt imorgon så måste ta 7 tåget. Döda mig! Sen efter skolan ska jag vara med Emilia. Ska gå långprommis runt hamnen. Sen kanske det blir hem till Sala, vet inte. Ska i allafall hem och träffa oscis ett tag, han måste ju saknat mig lixom (A) Men han har det nog bra med pappi också :) Imorgon är det tydligen Våffel-dagen, visste ni det? ;P Mamma sa det iaf.

Men bryt inte ihop nu, du är bara en av många människor jag drömt om och du kan inte fånga mig, och jag kan inte fånga dig för jag vet att hela stan vill ha dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!