där ute finns en värld av långa nätter

Mår lite bättre nu i allafall. Men nu börjar jag må illa igen, funderar på att sätta mig på ballen med en cigg i munnen och trasha det andra benet på mina jeans. För övrigt blir dom sjukt snygga. Trodde inte detta skulle bli resultatet. Nu är jag nästan glad att jag trashade tiger jeansen istället för ett par billiga H&M jeans. Jupp!

Haha börjar bli lite smått galen. Jag har ju fått en katt som heter Oscar :P Och det är precis så mitt ex heter. Och varenda gång pappa, bror eller Karolina säger meningar som: Vart har du oscar då? Sov oscar med dig inatt igen? Har du lekt lite med oscar idag då? Så blir jag först skitförbannad (tänker snabt, men hallå det är sluuut för aplänge sen) och sen kommer jag på att, Just ja! Jag har en katt som heter oscar :P Det är lite störande men man kan ju inte bara byta namn på en 7 årig katt? Han heter vad han heter helt enkelt (Y)

Vill bara att jag ska må bra snart :( OCH att daniella slutar jobba så att vi kan prata kvällsplaner. Jag LOVAR att hon är helt död efter jobbet och hellre vill skjuta sig själv än att åka till svanå på fest, men vi får se hur det blir helt enkelt :) Vill ha bilderna från igår också jööö!

Ne, nu ska jag slänga mig på chipspåsen. Det behövs, är så värd den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!