Det skulle kunna bli en bra dag idag

Och jag hoppas verkligen på det :) Nacken gör fortfarande ont, men den är absolut inte lika illa som det var igår! Jag har precis fixat klart mig nu.Ringde daniella och hon var i en annan värld. Hon hade försovit sig den jäveln. Åh, vi som skulle dricka kaffe:( Men men får ta en senare buss och en kaffe på vägen istället :)  Hoppas jag har religon första lektionen, skulle behöva lite snygghet på morgonen.Han ger mig lixom viljan att sitta på en sjukt tråkig lektion i en timme, skulle kunna sitta en dag!

Här är dagens kläder :)

Har bara på mig en randig oversize tisha. Till det har jag leggins, ankelbots och en axelremsväska, och skinnisen sen då :)






















Kommentarer
Postat av: Emilia

Var har du köpt oversize tishan?

2009-03-28 @ 09:58:50
URL: http://africanbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!