GILLAR, GILLAR INTE!

inom klädesväg :)


GILLAR:


HATTEN - En helt vanlig svart hatt ska såå gärna få flytta in i min garderob inom den närmaste månaden. Hur fint är det inte till mittbena och låångt utsläppt hår? :) (gärna lite vågigt)





FRANSVÄSKAN
- Men det är jag väl inte ensam om att tycka precis? Jag köpte mig en igår och är säkert
en av dom segaste på att köpa den också haha! Det finns snygga på bla: Lindex, forever21, ellos :)


RANDIGT! - Jag vet inte huuuur många randiga tröjor jag har framme i min garderob just nu. Helst ska det vara någon slags blå i tycker jag (A)! Jag har bla. en as snygg från lindex som är bli/vit randig :)


HAREMBYXAN - Skratta på om ni vill det. Om ett tag kommer ni också gilla dom (A)


TRANSPARANT TRÖJA!! - love love love, det står först på inköpslistan typ. Men eftersom jag inte är i sthlm allt för ofta får jag vänta på att det kommer in någon tråkig variant på gina snart antar jag ^^, Det finns på vero moda också :) Men vet inte om det finns i västerås.


GILAR INTE (kanske mer tröttnat)


SPETS - Neej, nu har jag tröttnat på spets faktiskt. Kan gå ibland, men helst inte.

PÄLS - En liten pälsväst behöver ju inte sitta hela fel. Men den feta jackan passar sig inte in i det fina vårvädret :D välkommna solen med ett par glajjor istället :D


Kommentarer
Postat av: carro

vem visste inte de där?! finns faktiskt mode tidningar. du är inte någon känd bloggare om du trode det,.

2009-03-31 @ 20:14:51
Postat av: fanny

Jaha står det i modetidningar vad jag gillar och inte? Nepp helt rätt, jag är ingen känd bloggare men du verkar hitta hit titt som tätt :)

2009-03-31 @ 20:41:56
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!