godmorning :)

Det blev party igår och mycke dricka så idag vet ni hur man brukar må? Precis som man förtjänar! Men kvällen var i allafall hur rolig som hälst :) Om man bortser från att Daniella tappade bort sin mobil (som jag kom på precis) och att jag började bråka med en för att jag missförstod och var drunk! Men det löser sig. Fan vad vi shota alltså, eller jag. Först drog ja en med daniella och sen blev jag bjuden på 2 shotar och en öl haha. Och dum som man är tackar man och tar emot. Fast man nyss sa att man inte skulle dricka nå mer! Ne men vi pratade på för fullt där och det blev verkligen för mycke nu när jag tänker efter haha. Sen gick jag och daniella till donken för attt köpa mat, men sen blev det så att bara hon gjorde det för jag tappade matlusten helt plötslitg (*undra varför")! :)

Idag ska jag inte göra mycke tror jag! Kolla påone tree hill och gossip girl i allafall :D Längtat som fan ju. Antar att jag ska sova ensam hemma också men ajja. Imorgon är det måndag och lovet är slut :( Det betyder att jag har 3 veckors praktik famför mig :'( Buhu jag orkar fanimej inte. Men jag ska gå alla dagar och alla dagar i skolan så jag får tillbaka mitt fucking jävla studiebidrag.

Undra om man ska sätta musik i öronen och gå ut och gå, lite vi hamnen åsådär. Skulle vara skönare med sällskap, eller kanske inte. Jag behöver tänka. Sitter små klumpar i hela magen med olika problem och saker man inte vet hur man ska lösa. Fast jag är fan sjukt glad ändå haha ^^, Tanken på 100 dagars festen, studentkryssningen och själva studenten får än att börja gråta glädjetårar. Äntligen har vi levt 18 år i helvettet och nu är det över. Det är som att man flyttar till himlen. Men det tycker man väl bara tills föräldrarna kastar ut en, pappa slutar betala och säger att man får skaffa sig en egen lya.

Ny låt kommer upp i fliken högst upp idag också :D Säg till om ni har någon ruuulig länk jag ska länka högst upp också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!