har aldrig känt mig så.. doftande!

Gud vad mycke piggare man blir när solen skiner :) Varför jag doftar nu då? Jo det ska jag berätta. Jag står och fixar mig på toaletten så kommer min bror in och säger att han ska bajsa. Så jag går ut där ifrån. När jag kommer in luktar det helvette rent ut sagt, fyfan. Så jag sprutar med Ajax över hela badrummet. Sen kommer min kära lillebror in och sprayar killperfym (välidgt illaluktande) på hela sig. Så vare! Så nu har man väl huvudvärk i en vecka framöver kan jag tänka mig :)

Jag blir så arg, jag har alla mina kläder hos pappa :( Vet inte vad jag ska ha på mig fan. Därför hinner jag inte skriva något nu, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!