hate girls

Där kanske jag tog i men jag menar ungefär 50 procent av det. Alltså mer, I don't like girls.Dom ska va så jävla komplicerade hela tiden och göra små problem stora. Driver ni eller? Lev livet, orka spela drama queen livet ut bara för att ni kan? Skulle aldrig kunna vara kompis med en riktig tjejig tjej som håller på så. Sånna filurer och jag går inte ihop. Punkt slut! Det är därför jag tycker det är skönare att vara hos pappa, han bryr sig lixom inte på samma sätt. Och om jag har gjort något han inte gillar då säger han bara det lixom. Men mamma hon ska "prata" vid köksbordet. Och det handlar om 20 minuters sittande och kolla på när hon gråter och så ska man säga hur ledsen man är. Men jag tänker inte sitta och be om förlåtelse för att jag inte kom hem rätt dag eller snarare bor här på heltid. Jag har två föräldrar och det får dom fan stå för!Dethär är en till tavla i pappas restaurang som jag älskar! :D Den som kommer in och köper den kommer jag spilla mat på :( Nu ska jag iväg kära ni. Jag börjar 10, egentligen 9. Försov mig haha (ovanligt?) :) jaja so long suckers!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!