Helt fucking otroligt

Ni har väl kanske inte kunnat undgå att min pappa gör väldigt mycke och stora saker utan att tänka till en enda sekund före? Ah tänkte väl det! Jag kan ju bara räkna upp några av sakerna så hajjarna vad jag menar. Han träffar en tjej han flyttar ihop med efter ungefär 3månader (ulrica)! Efter två månader till bygger vi ett hus för 3 mille? Helt världelöst eftersom dom gör slut precis när huset har byggts klart. Han flyttar till stan där vi bor nu :) Men han hann också skaffa en ny brud i precis samma veva som det tog slut mellan han och Ulrica. Eller hann det ens ta slut? Whatever, ingenting chockar mig längre. Men nu har väl dom vart tillsammans i 4 månader kanske? Japp och gissa vart dom två är nudå? På BB :) Nej hahahaha skojja så illa är det inte, fast det kunde vart. Dom är på husvisning :) Japp klart jag aldrig få ro i kroppen. Så fort man har packat upp sin resväska som i stort sätt bara innehåller kläder eftersom vi aldrig hinner gå på ikea innan vi ska flytta igen. Ber till gud, allah, buddah och alla som går för att någon annan köper detdär huset på Oxbacken. Orka, ja vill bo här. Det är soft. Alltid ensam hemma för pappa bor hos henne. Men nej klart att vi ska köra samma veva igen, pappa skaffar ny brud och glömmer mig och marcus :) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Förlåt, dethär blev ett cp inlägg men jag behövde skriva av mig. Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!