I'm so over love n' shit like that

Så sant. Orkar inte med sånt har jag insett. Jag har försökt att finna någon som på något sätt skulle göra mig helare än vad jag redan är. Letat efter någon att spendera mitt liv med. Men det slog mig nyss att jag jag är så hel som jag kan bli, och det som saknas det kommer aldrig att komma tillbaka och jag tänker inte hitta något att konpensera det med. Jag letar alltid efter något jag inte kan få, och hittar det aldrig. Så jag har slutat leta, en vacker dag kommer allt till mig. Jag tror på ödet ibland. I live for the nights I won't remember, with the friends I'll never forget!

Nu har jag precis gjort klart Max blogg, och den heter inge mindre än LifeStyleMusik! Kommer nog bli riktigt bra när han börjar skriva :) Där med har jag missat precis alla program som jag skulle kollat på ikväll, men vad gör det? Det är ju inte precis så att jag missat Andra Avenyn, nej för det är imorgon :D Längtar! Är skitpigg just nu fan, men måste sova strax :) SKA upp imorgon och till praktiken. Även fast jag inte har någon lust överhuve taget. Kanske slänger upp dagens outfit imorgon då, eftersom det var år sen. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!