Jag blir galen

Bluetooth skiten fungerar inte, och det snöar ute? Vad i helvette! Det ska inte snöa? Det ska vara sol fan. Det SKA vara det imorgon, den skulle få mig att klara min första rökfria dag så bra. Man ler lixom för ingenting. Apptropå cigg, ska ut och röka nu, sen funderar jag på om jag sla laga någon mat eller gå och köpa mat någonstans, pappa lämna i allafall pengar. Men jag vet inte vad jag är suger på. Inte donken, faktiskt :S Inte spicy, ingenting. Ändå är jag as hungrig. Kanske skulle börja med att käka någon form av frukost, såhär klockan sex på kvällen? Ska snart bänka mig framför tv:en hade jag tänkt, oth :) Sen gossip, sen beck. + att jag ska göra klart mina jeans, och så måste jag hinna med att dusha också, innan läggdags. Nej, ska styra upp något att äta nu. Kanske dom sista chipsen? Jaja, vi hörs senare, är på riktigt surt humör just nu, då allt verkar gå emot mig. Eller i allafall blåtands helvettet. GAH!

uppdatering: NEJ MEN! jag hittade knappen som var precis framför ögonen på mig, och it's funkar :D happy me

Kommentarer
Postat av: j

sv: haha fuck off ;D

2009-03-22 @ 18:21:13
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!