Jag ska aldrig mer dricka

Tro mig, jag ska aldrig mer dricka. (eller kanske ikväll, om jag mår bättre) Men just nu tvivlar jag på om jag någonsin kommer må bra igen i mitt liv. Mitt huvud sprängs helt ärligt snart. Funderar på att skjuta mig själv för mitt eget bästa. Att dricka på 2 tallrikar snabbmakaroner och bacon på två dagar ska jag aldrig göra om, det är nog en av anledningarna till att de känns som mit huvud har gått i konkurs, gah! Jag mår som jag förtjänar! Eller nej fan vad arg jag blir, det här förtjänar ingen :(

Nu till gårdagen. Jag coh daniella fixa oss tillsammans och sen drog vi till Lisa Söderbäck :) Där var alla tjejjerna för att fira hanna, så henne försökte samtliga supa under bordet. Sen kom massa boys också men några av oss drog ner på stan då :) Jag och Daniella som INTE skulle på krogen hamnade där ändå. Vi skulle ju ändå bara spela (haha)! Det konstiga är att jag inte hade några pengar alls där inne och ändå drack jaf 5 öl för mycke. Men hahaha jag minns att jag stod bredvid en kille som ville bjuda mig på en öl, sen så var det en på andra sidan baren som vinka åt mig och fråga om ja ville ha något at dricka. Så jag sa till kille 1 att jag bara skulle kolla en sak, så gick jag och hämtade en drink på andra sidan, så gick jag tillbaka till kille 1 igen och fick min öl. Sen gav jag en till daniella så söp vi! Haha vi är så jävla elaka tjejjer.

Nu har jag nyss slängt ut pappa och min bror från lägenheten, orkade inte med en massa ljud. Funderar på att bada nu. Ikväll blire antingen lugnt, som mitt huvud nog föredrar. Eller så blir det fest fest fest, inte krogen utan en lokalfest, det var aplänge sen ju :) Och det föredrar fanny och det blir alltid som jag vill. Vi hörs senare kanske kommer massa bilder då.

Idag var min papppa i tidningen på guldstänk sidan :D och jag var i tidningen igår hahaha. familjen vimmel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!