kladd-kaka!

Hur värd är jag inte en kladdkaka en dag som denna? Höh! Nej men jag har nyss bakat och ställt in den i ugnen, väntar förväntansfullt på resultatet :) Så jag min mamma och brossa ska väl smocka det sen. För övrigt gick det bra hos tandläkaren. Men på vägen dit kändes det som att jag hade hål i varenda tand och som att jag skulle svimma. Men tandläkarna är vana med att jag brukar ha med mig sällskap eftersom att jag alltid är sjukt nervös. Dom fattar bara inte varför, för det här var sjuhundrade gången jag går därifrån utan hål, happy :) Tänk om man kan leva ett helt liv utan att ha ett hål överhuve taget? Jag kör på det och ser hur långt jag kommer ^^,

Imorgon så äre praktig, 4 dagar kvar tills jag har skola igen. Äntligen måste jag säga! Och nu kommer jag träffa Daniella lite mer också :) Så mycke roligare med skola faktiskt, och jag undrar vad jag fick på religonsprovet (A). + att jag måste hämta ut min studenmössa fan :) Happy long time. Nu är tiden snart inne!

I'ts hard to know that I still love you
but thats just the way it is..


Här är lite bilder ifrån helgen då :)
 
Min kyckling (tupp)! haha och Emilias kyckling :) Hjert och Hjärd.


Du suger verkligen sten hårt på att ta kort.. men du är bäst ändå :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Min kyckling vart lätt snyggast ;) haha

2009-03-17 @ 11:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!