Nej hörrni, här blir inga barn gjorda


bilden är tagen från joejoejoe på bdb.
Här har ni i allafall bertil och födelsedagsbarnet :)


jag och daniel :)

Tänkte att jag skulle hoppa in i dushen nu, eller a slänga mig i badkaret kanske jag ska säga :) Det blir nog en lugn kväll för mig trots inbjudning till villafest och tjatande om att hänga med på krogen. Nej, är jag inte sugen på att festa kan man tro att jag har slagit i huvudet men nej, soffan och mysfaktorn lockar mer ikväll. Pappa slutar inte förrän klockan 00.00 :( Och Karolina ska vara där nere och måla tavlor, så blir ensam ikväll. Jag tänkte kolla lite på robinsson och på wallander-hemligheten :) Men först ska jag till restaurangen och äta kvällsmat. Då kanske jag får sällskap i allafall :) Och en goood middag, skulle kuna slå vad om en lax att det hade blivit donken annars haha. Här en låt jag lyssnar sönder på för tillfället:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! hittade din blogg på "min outfit" å tänkte att ja skulle kolla din stil, tråkigt att du inte skriver var du köpt dina plagg..om man kollar för inspiration så e detta därför en rätt kass blogg, inget ja kommer kolla in igen...bara ett tips! :o)

2009-03-28 @ 19:01:00
Postat av: fanny

Hej. Om jag inte skriver vart mina kläder kommer ifrån är det för att jag inte vet? Antingen för att jag fått, ärvt, eller köpt det secondhand. Annars skriver jag alltid ut vart jag köpt mina kläder. Och om man kollar för insperation så äre bara att slänge iväg en kommentar om man undrar vart jag köpt mina saker eller så, bits inte ^^, Men som sagt jag vet nog inte vart dom är köpta om jag inte skrivit det. :)

2009-03-28 @ 19:26:20
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!