Om man kan hungra ihjäl, gör jag det snart!

Kuurrrrr! Min mage pratar med mig, skriker efter mat. Inte hunnit käka mer än glass idag ju, men snart så är tacopajen klar och det ska bli mums! Ska vidare hem till Marcus sen och träffa daniella, vi ska chilla lite höh ^^,

Jag gick ungefär från jobbet precis när jag kom. Kan inte gå in på detaljer men det där var fanimej det pinsammaste jag vart med om rent ut sagt. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till och började tjura. Man gör inte sådär :O Jaja!

Gick hem till Danne och softa lite med Andreas och två andra jag inte minns namnet på hihi (A) Dom förfestade lite och jag behövde varva ner från allt. Inte för att dom är speciellt lugna, mer crazy :D Men på ett bra sätt haha. Här är en liten video av en av sakerna dom sysslade med haha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!