Orgasm!

 Martin Björk, är han inte typ den snyggaste svenska kändisen ever? En i toppen i allafall. Fråga Olle hade sesong-start ikväll, alltid lika roligt. Men jag sitter som vanligt och skäms och håller händerna för ansiktet i min ensamhet. Haha klara verkligen inte av sånt där, men det är sjukt roligt ändå. Är riktigt trött så tänkte gå ner och fixa mig inför kvällen, borsta gaddarna, tvätta bort sminket, smörja in mig osv. Imorgon börjar jag kvart i 12 tror jag. Runt det i allafall! Fa-an vad skönt. Och jag som kommer somna rätt snabt kommer få många timmars sömn inatt, det behlvs :) Sover nog kvar i västerås imorgon också, eftersom jag jobbar i skolan till klockan 21.oo på våran pub-kväll :P Imorgon fyller J.A år också, men grattar henne imorgon<3 :)! Ska försöka fixa vip åt 10 pers på konrad på fredag också för att fira våran älskade 18 åring :) Brukar ju alltid få vip om jag ber och det här är ju ett speciellt tillfälle jööö!

Vet ni, jag är sjukt sugen på att slänga på mig mina slitna jeans imorgon också, och det finns ingen som kan hindra mig till det heller. Så kanske en ny tisha tomorrow, men the jeans is the same :) Godnatt på er mina sköningar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!