Rädda joppe, död eller levande!

Haha minns ni det barnprogrammet eller? Jag minns att jag tyckte det var asbra.Sen nu när jag sett det på senare dag så suger det ju verkligen getballe.Konstigt att man ser saker och ting så olika när man blir äldre.

Hej förresten på er 30 nya läsare jag hade igår. Fan vad kul, men blev lite förvånad. vart kommer ni ifrån? :)

Tänkte dra mig upp ur sängrn snart och slänga mig i duschen. Ta en en kopp kaffe och en cigg och bara njuta av att jag har försovit mig! :)Skiter i prakitken idag, blir stan istället med emilia. Och fråga mig inte varför,men jag är sjukt sugen på en latte just nu :S

Slänger upp dagens kläder sen kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!