Sanningens ögonblick!

Skulle ni kunna vara med där? Haha jag skulle aldrig våga. Jag skäms inte för 'stora' saker man kanske inte vill skylta med precis. Jag skulle skämmas mer för en fråga som: Har du haft stökigt rum i 2 veckor? Eller, Har du använd en tröja som du vet att du har haft en liten fläck på? HAHA typ såna frågor skulle ja skämmas mer för, höh. Jag sitter i allafall och kollar på det programmet nu. Och självklart har jag bölat till oth och gossip girl. Kör som vanligt cry-me a-river-tema på söndagar.

Pappa sover inte hemma idag heller. Men han kom i allafall förbi med donken mat till mig som middag. Det var faktiskt inte så gott :( Menmen, imorgon är det skola som gäller igen. Börjar 8.2o och slutar typ halv 12 tror jag :) Har religon, ska bli "skitkul" verkligen. Har som sagt bara denice att tacka ;) Men no matter what e han ju apsnygg. huh (A)! Efter skolan blir det väl att träffa däni ett tag sen hem till Sala.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod :D

2009-03-29 @ 23:07:31
URL: http://deniice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!