Solen lyser och alla ler för ingenting!

Såhär såg jag ut idag :) Kanske ser lite bättre på den här bilden, den andra som jag la in i morse var så suddig. Jag hade servering idag i skolan och det var verkligen ap-tråkigt. Hade 3 bord med 2 på varje, det är lixom nada mot att servera 90 personer själv på praktiken. Tycker bara det är tråkigt och känns lite barnsligt nu för tiden faktiskt :P! Men men, det är kul att träffa alla tjejjerna igen iallafall. Efter skolan drog jag ner på stan, fixa lite och sen träffa jag Emilia som slutade jobba klockan 3 :) Då gick vi runt lite på stan och kollade studentklänningar och träffade Carro på gina som gick med oss ett tag och sen kom Annice :) Jag la undan en studentklänning i allafall :) Antingen går pappa och köper den ikväll eller imorgon som en suprise (A) Eftersom han frågade vart den var undanlagt åså, eller så tvingar jag han helt enkelt köpa den imorgon haha ;) Nedå, fick lön idag så får väl pejja den själv i värsta fall. Den var snygg, behövs bara sys upp någon dec :) Funderar på att göra den lite ballong, eller så kanske det är fint helt vanlig också. Jaja :) Har massa bilder ifrån skolan också, men lägger in dom lite senare, är sjukt trött för tillfället :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer din randiga tröja ifrån ?:)puss

2009-03-25 @ 21:56:14
Postat av: Anonym

Jag har ingen aning faktiskt :P För det är min mammas gamla :)

2009-03-25 @ 22:14:29
Postat av: Anonym

okej fin var den iaf haha

2009-03-27 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!