Sov gott :)

En sak som verkligen stör mig är när folk kommer fram och pratar med en som man inte känner. (dom som känner mig vet att jag inte pratar med folk jag inte känner) Det är oftast bara killar, men också tjejjer när dom fått i sig några stänkare. Tjejjerna säger mest "vart har du köpt dina jeans? Vart har du köpt din klänning?osv" Det är iof inte asdrygt, men lite drygt måste jag erskänna det är. För jag orkar inte prata om sånt när jag är ute och festar och är inne i dimman. Då vet jag knapt själv vad jag har på mig eller om jag strippade på baren för 10 minuter sen? (ni som inte förstår ironi, byebye). Men somsagt killarna är nog värst, jag vet inte hur många gånger flera olika har kommit fram i NYKTERT tillstånd och börjat prata med mig. Fina som fula. Senast idag var den en kille som satt sig bredvid mig på bussen när jag var på väg hem från skolan. Han flyttade min väska, satt sig på sätet bredvid, la handen runt min axel och säger: kyss mig :) KYYYYSSSS MIG?!? har han något fel eller? Sen satt han där hela bussresan och fråga efter mitt nummer, och jag ville ha hans nummer och blabla. Så jag tog min väska som han fint hade flyttat på och klev av bussen. Gick till pappas restaurang och skrek av mig lite i köket istället för att åka raka vägen till stan. Sen gick jag ner till stan och skrattade åt mina i-landsproblem. Livet är rätt komiskt.

Imorgon blir det stan ett tag och sen vidare till skultuna på förfest hemma hos Alvarsson :) Vi ska fira johanna! Sen blire krogen för fulla rullar vare sig min nacke hänger med eller inte, punkt slut. Nej nu är det sovdags gott folk. Hoppas att min nacke är lite bättre imorgon. Annars kommer jag börja med att böla det första jag gör. Möter dannis vid busshållsplatsen kvart i 8 imorgon så drar vi en kaffe i caféterian innan våra lektioner börjar. (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!