Studentmössan i mina händer

Men inte på huvudet på ett tag :( Men den är hemma, och då vet man att studenten är på väg i allafall :) Skolan idag började med religon, som jag tydligen råka göra bort mig på, blev i allafall utskrattad. Det var såhär att vi körde en lek, läraren ställde frågor och vi skulle ställa oss i olika hörn av rummet beroende på vad vi tyckte, det fanns ett nej-hörn, ja-hörn, vet inte-hörn och egna åsikter-hörn.

Läraren: Tycker ni det är okej att vi bygger moskeér i sverige?
Vissa sa ja, vissa sa nej. Och jag sa att dom kunde bygga dom i skogen så stör det ingen, så får dom sina moskeér :) Tänkte ju bara vara snäll, men det lät inte lika bra när det kom ut som det gjorde i hjärnan. (det var alltså religonen)

Sen fortsatte det med cp samhäll tror jag det var.. bajslärare i allafall! Helt dum i huvudet. Säger hållkäften till oss och skit, nya lärare ska inte ha den attityden fan! Jaja slutade typ en halvtimme tidigare, och då slutade jag för dagen. Gick till daniella då och lekte med henne till 20 i 2 då hon slutade :)

Nu sitter vi och kollar på reprisen av gg och klockan 4 går min buss hem till Sala. Vill inte lämna söta oscar ensam.. Men hoppas att pappa kommer hem idag :) Imorgon är jag ledig, så skönt verkligen :) Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!