Sweet dreams

Haha måste bara säga mig att jag fick ett gott skratt nyss. Stockholk - Arlanda, det nya programmet på 3:an? Vad är det för skit egentligen haha imorgon skulle det tydligen handla om att en viktig väska försvann? Hur intressant låter det inte? haha not! Orka göra tv om allt som går att göra tv om.

Nu måste jag leta igenom hela min garderob som ligger utspridd på heeela golvet och se efter ifall jag hittar någonting att ha på mig imorgon. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på Navy CIS och sen efter det är det two and half men, och efter det duschen :) Hoppas jag somnar sen :( Jag orkar inte ligga vaken hela natten och vara as trött imorgon.

Efter praktiken blir det hem till pappa, leta busskort och sen hem till Sala igen. Då måste jag städa mitt rum som jag lovat mammi, sen packa lite saker som ska med till västerås på fredag! Äntligen helg och äntligen får jag träffa dig!

Och dom 91:or som köpt biljetter till 100 dagars festen (som inte tar studenten i år) ska jag mer än gärna kastrera!

Just because I'm losing
Doesn't mean I'm lost
Just because I'm hurting
Doesn't mean I'm hurt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!