sweet eighteen

Tjabbbba :)

Igår så firade vi ju Johanna Alvarsson som hade bastat atron år :) Dagen började med stress stress stress! Först skolan, ska berätta i ett senare inlägg vad som hände i skolan. Ni kommer garva på er! Berättar om gårdagen först. Effter skolan drog vi hem till daniellas pojkvän (som inte var hemma) och hämtade lite stuffs som var michaelas. Sen vidare hem till mig och ta dagens första måltid, 2 mackor yey! (dagens sista måltid också). Och då var klockan runt 4, förstår nu varför jag mådde lite kasst i slutet av kvällen, hmpf. Jaja sen drog vi i allafall till tuna och och började fixa oss, hade bara en timme på oss för skulle vara hos johanna vid 7. Men är man tjejjer så är man, kom till halv 8 istället. Där var det massa tjejjer, orkar inte skriva namn för då kommer jag glömma en typ haha :P Men ni får bilder sen så fattar ni lite iaf. Daniel starhe och Martin linder var också där. Vi körde massa ölspel och hade kul tills klockan drog iväg och blev nu-rusar-vi-till-bussen-annars-missar-vi-den. Haha jag och daniella sprang före alla andra för vi tänkte inte hamna i tuna den kvällen, så åkte det förbi en bil och jag på skojj bara sträckte ut tummen och börja hoppa och app, han stannade och körde oss till busshållsplatsen, han erbjöd oss till och med skjuts in till stan han. Men nej, vi drog med bussen och allt people istället. Sen blev det konrad för några och silk för andra. Men dom roligaste människorna kom i allafall till konrad :) Har en massa vimmelbilder från konrad så jag slänger upp de och låter dom tala för kvällen :) Bilder från förkakan får ni senare :)

Jag och Daniela precis närvi hade kommit :P










Johanna (födelsedagsbarnet som ni kanske ser), Lisa, Hanna, Frida och Madde :)









John och jag :P haha










Jag, John och två tjejjer som jag inte minns namnet på haha. Sorry ^^,








Nu kanske ni tänker, hur fan tänkte hon där? JAG MED! Nej haha, men jag vet hur jag tänkte faktiskt, det är en av dom sakerna jag verkligen minns haha. Jag tänkte; nu blunar jag och och kollar bort för annars kommer alla se hur "inne i dimman" jag var. Resultatet kanske blev en aning misslyckat men det där var i allafall runt hemgång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!