Tvångstankar

Har du någon tvångstanke? Eller kanske flera.. Det har jag. Det är riktigt drygt men det går lixom inte att göra något åt saken. Min två drygaste är nog att:

* Jag måste alltid ha min mobil på ljudlös. Kan inte konsentrera mig om jag vet att jag har ljud på den.
* Jag måste alltid ställa väckarklockan minst en halvtimme för tidigt, oftast mer. Sen snosa fram tills jag måste gå upp.

Hade lite tråkigt och tyckte det var dags med en lite personligare header så jag fippla lite och reslultatet ser ni ju där uppe :) Fint? Det får duga ett tag i allafall. Funderar på att gå ner och sola lite solarium. Vi har blivit grannar med en ett "solarium" nämligen. Och nu kanske till och med jag kan dra tummen ur arslet och knalla ner för att sola lite. Ska tänka på saken ett tag till.

Vilken tråkig dag. Och jag som redan kollat på Andra Avenyn haha (A). Men ska kolla på two and half men snart och sen ska jag fanimej kolla på "halv åtta hos mig"! Inte för jag tycker det är så värst kul att kolla på mat program men han som pratar i bakrunden hela tiden får mig att asgarva. Så jävla kaxig mot alla hela tiden, grymt ruuligt. Sen är det Den rätte för rosing och det är så patetiskt roligt så det är fan värt en timme.

Kommentarer
Postat av: malin

dom där två har jag "tvångstankarna" har jag också exakt :) hehe

2009-03-06 @ 09:37:50
URL: http://sjolundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!