Think about it

♣ Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they're supposed to run wild until they find someone - just as wild - to run with.

♣ I had often fantasized about running into my ex and his new girl. But in those fantasies, I was running over them with a truck!


Nej nu ska jag snart lägga mig i sängen, tänka ut några kläder jag ska ha på mig imorgon och förhoppningsvis somna inom 3 timmar. Det tror jag knappast att jag gör med mina sömnproblem och ibland funderar jag verkligen starkt på att knapra några tabletter med sömn i! Men det känns så patetiskt i mina ögon, problemen eller sömlösheten som får en att inte somna, dom försvinner ju inte för lite pulver i fast form. Nej, jag kör på att ligga vaken halva nätterna istället. Det får i allafall mitt samvete att må bättre.

Morgondagens schema består minst sagt av:
• Praktik! På falkenbergska kvarnen (pappas restaurang) som vanligt.
• Hem till min gudmor och skriva ett CV. (tråkigt men ett måste)
• Städa rummet. (så slipper jag det på torsdag)
• & sist men inte minst. EMILIA THORNBERG fyller 19 år och jag ska gratta henne♥

snyggast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!