(Y)

Kul att man får sova när man har sovmorgon, verkligen. Första vaknar jag av ett sms, mamma. Sen ringer någon mamma, Sen ringer någon igen, mamma. Sen ringer någon igen, pappa. Sen ringer någon igen, mormor! Och jag tror jag slänger min mobil i väggen. Kan man inte få sova när man har sovmorgon? Bara för att jag ska till tandläkaren försover jag väl inte mig. Åh, blir riktigt sur.Klev i allafall upp efter sista samtalet klockan nio och nu är jag ärdigfixad och det är 40 minuter kvar tills bussen går. Jippi..! Jaja, mormor ska i allafall följa med mig till tandis, iaf skjutsa mig dit. Jag är livrädd för tandläkaren, bara det att jag aldrig gjort någon stor grej av det. Men nu var det snart 3 år sen jag var hos tandis, hade så fina tänder då. Har aldrig haft ett hål, hoppas inte jag har det denna gång heller.

Nu ska jag dricka lie kaffe,klä påmig, packa lite åså :)Vi hörs efter tandläkaren och då lägger jag in bilder från lördags haha:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!