cause I don't care if I loose my mind, I'm already cursed

Godmorgon tänkte jag säga. Men jag har vart uppe sen tolv faktiskt. Vaknade och var pigg, konstigt. Har kollat sista på robinsson som jag missa igår. Första gången jag kollade på det och fastna på en gång haha. Kollar lite på talang och käkat frulle har jag också gjort.

Nu är frågan om man ska rycka upp sig och göra något idag eller om det ska bli som alla andra söndagar. Alltså sitta hemma och kjedjeröka. Vänta på världens bästa programm senare ikväll. Blir nog så, för jag är sjukt sliten fortfarande känner jag.

Haha igår när vi var i sthlm så gick vi in i en affär och där spelades Norges låt, vinnar låten till och med :D Men jag sa till daniella att jag älskade låten och kände igen den, men visste inte varför :P Men nu vet jag äntligen vad det är för låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!