cola chips kaffe och cigg

När jag läser rubriken känns det som att jag kommer dö inom en snar framtid. Antingen i fettma av något slag eller lungcancer. Men det är ju en för jävla bra kombination? Ah, kanske borde slänga i mg lite annan frukost också.

Hörde jag regn?  Regnar det ute :O Åhw, nu blev det genast 10 gånger jobbigare att dra tummen ur arslet. För att senare ta tåget hem till Sala och mammi :) Men mer än så har jag inte planerat för idag. Daniella ska plugga och Emilia svarar inte i telefon, annice är nog i skolan. 

Idag äre i allafall Ballar av stål va? :))) hoppas. Sen imorgon äre andra avenyn, ih :) Nej nu har min fot somnat, hörs sen

Kommentarer
Postat av: Felicia

Andra avenyn har väl slutat för säsongen :P? eller är det jag som fattar noll:) ?

2009-05-04 @ 15:35:04
URL: http://feliciasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!