:)

Pleas, just let me go..

Fan vad tråkigt jag har det. Orka söndagar egentligen. Ska väl kolla på söndagsfilmen på trean lite senare. Men nu ska jag fortsätta att kolla på mäklarna. Jag gråter imellan åt bara för att jag garvar så mycke. Alla har verkligen en skruv lös.

Glömde att mehedi kom till vässan idag. Han dansade i skrapan. Vi skulle ta en fika åsådär. Men har man minne som en guldfisk så har man. Men det kommer fler tillfällen till en fika I guess. När du är rik och berömd, kom ihåg mig då ;)

Här är från i fredags när han var med i semi finalen på talang 2009. Men han åkte tyvärr ut :(  Alltså jag kan verkligen inte sluta garva åt när du börjar shaka på rumpan, minns när du ställde dig så utanför matsalen och man bara önskar man kunde sjunka genom golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!