Fick mig allt en bakläxa

Huhu, rolig jag var nu. Eller det är kanske bara jag som garvade haha. Menade att jag fortfarande är bakfull, mår verkligen skit. Mår fortfarande illa till och med. Fattar inte varför man säger "jag ska aldrig mer dricka" när baksmällan går över på en liten grogg haha. Å andra sidan kanske man har allvarliga problem om man drar i sig en hutt på morgonkvisten för att man mår dåligt.

Daniella gjorde dagens goda gärning. Hon kom till mig efter hon hade jobbat med ett ciggpaket :) Vilken ängel hon är allt. Så slapp lilla jag gå ut och köpa, hihi :) Så vi satt ute på ballen i drygt en halvtimme och snackade om gårdagen och andra ilandsproblem haha. Fyfan vad man kan garva såhär i efterhand. Kom på att det har vart en riktigt kaos helg minst sagt. Fyfan, att man orkar. Men leva bör man annars dör man? Haha eller? Jaja, ordspråk ala fahlsan.

Pappa och Karolina var här tidigare idag och åt pizza med mig. Satt fint i kistan en dag som denna. Men dom drog för ett tag sen, danilla drog också för drygt en kvart sen. Så nu sitter jag i min ensamhet och kollar på Pistvakt. HAHA så jävla roligt. Minns varför jag började kolla på det förut. För att jag tyckte om en kille som älskade det där programmet huhu. Tror till och med jag var på bio med honom och lite kompsiar på den filmen. Nu älskar jag det. Men har redan sett det så funderar på att slå på mäklarna på svt play, det sägs vara bra?

Imorgon blire sova också, har inga större plander. Men något händer alltid. Det är ju i allafall världens bästa tv dag :) Funderar på att dra till pappas restaurang också och käka, det ekar nämligen i kylskåpet här hemma. Vi hörs antingen senare ikväll/natt.. men troligtvis imorgon bitti :)

HAHA på pistvakt
- Vad kan du rekommendera i baren då?
- Men du ska väl inte börja redan? :O
- Men haaalaaåh, hur svenne får man bliiii..

Helt rätt inställning. EN TILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!