för övrigt sprängs mitt huvud snart

Så, nu vet ni det. Orkar inte med morgondagen helt seriöst. Orka praktisera lixom, drar inte in cash för fem öre. Känns så otroligt meningslöst att jag inte kan sätta ord på det. Tiden går så fucking jävla segt när man har tråkigt. Vill ha onsdag NU. Då blir ett glas vin eller 7 med thilda på, antagligen bill o bob. Hoppas det är nice väder så man kan sitta ute och chilla. Hoppas även på att kanske lite fler people är på, som mina tjejjer kanske? :)

På onsdag hoppas jag också att jag kan vara ledig för att hänga med tilda och sätta i hennes löshår hos en som heter Julia :) Hon bad mig hänga med och jag ska försöka ta ledigt :)

Gah, jag spyr snart av min huvudvärk. Ska försöka sova. Puss

Kommentarer
Postat av: Thilda

hoppas du får ledigt :D

2009-05-26 @ 09:32:15
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!