Gaah, får tuppjuck

Ny header. Orkar inte tycka något just nu. Vill ha RUNDADE hörn på ramen runt bloggen, men där svek mina kunskaper inom kod-världen! Är det någon som kan helpa mig med det måntro? Jag får seriöst något mini ryck annars. Det kan ju inte vara så svårt? Ska byta bakgrun också, vet bara inte till vilken :) Skulle vilja ha en med en snygg tatuering typ. Ni fattar inte va? Nej inte jag heller, vet inte vart mina tankar flyger iväg ibland alltså. Men det blir fint så småning om, det är jag säker på :) Bara hållt i några timmar för mycke nu.

Fan va tråkig dag det har vart idag. Men men, och inge bra äre på televisionen heller. The mentalist är väl det mest se värda typ. Och det är väl inte så mycke att hänga i julgranen.

Imorgon är det skola :) Sen ska jag vara med Annice och ta förväl typ. Hon åker nämligen utomlands ons till tors natt :) Emilia också, men jag får inte tag på henne. Har ringt och ringt och hon ringer inte upp så hon kanske har bestämt sig för att hata mig eller något i några dagar :) Whatever ;) I have to many friends anyway ;) ha-ha!

Nej men vi hörs allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!