Godmorgon igen, typ.

Oj, jag somnade visst runt halv 4. Men skönt var det :) Fast har iof pratat med både thilda och tom också, så har jag somnat om igen sen haha. Thilda ska på elba idag, inte jag :( Men när hon kommer dit ska hon ringa tom på en gång och kolla om det går att han och jag kommer ut med båt och "smyger" oss in.

Pappa fråga om jag kunde jobba ikväll. Men jag pallar inte. Nu ska jag dusha, sen ska jag dit och äta har jag bestämt. As hungrig. Ska kolla vad dom andra göra också. Daniella jobbar vet jag. :)

Man tror att man lever ett liv, men det är livet som lever oss och när vi är förbrukade så går det vidare utan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!