Inte skrivit på länge :P

Har inte haft någon dator och mycke annat för mig så har inte skrvit någon blogg på någon dag haha.

Skolan i fredags var rätt så rolig faktiskt haha :) Va med på daniellas matte som vanligt eftersom vi alltid ska vara efteråt :) Så tråkigt att åka buss hem ensam. Så nu tycker dom att jag ska skriva in mig i Matte B för dom som går el ;) Jag som inte ens klarat matte a för min egen linje. Efter skolan fick vi skjuts hem av james fast först övningskörde jag på skolan parkering, så sjukt duktig jag är (A)! Haha james: "DRABBBBAS INTE AV PANIIIK" hahah. Det kom hem bil och jag var inte berädd på det (A). Sen skjutsade han hem oss i allafall.

Då somnade jag och daniella framför tv:en. Så skönt! Båda kännde sig sjuka och var jätte trötta. Men även fast vi mådde skit drog vi hem till marcus och kolla på hockeyn :) Där var också en massa folk som förfesta och skulle ut på krogen. Sen fick jag och daniella skjuts av jeppe  till hammarby så kolla vi in ljugges 20 års fest. Var där ett tag sen drog jag och däni en donken innan vi bestämde oss för att gå hem och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!