klant-arsel..

Orkar inte med mig själv. Imorse märkte jag att jag hade tappat bort busskortet så kom inte till skolan. Så min mormor körde mig dit. Det var ju iof skönt :) Hade svenska först där jag och denice skrev korsord, ägde allt. Sen hade vi hälsopedagogik där vi körde spökboll, vi är en sån seriös klass. Alla andra har typ cooper test och springer spår. Vi kör lekar (Y)! Efter det hade vi bar-teknik och då hade vi prov. Vi skulle blanda en drink som våra lärare sa. Dom kunde välja mellan 14 drinkar, så man visste inte vilken man skulle få. Efter det drog jag jeanette och victor på stan ett tag och sen drog jag hem :) 
 
Haha ni skulle hört igår..

Daniella - Vad önskar du dig i studentpresent? :P
Jag - Vet inte, men ska i allafall få en laptop av pappa :)
Daniella - Ahaa... han har inte sett dina betyg va? :D
Jag - hahaha, ne..

Och det här då. Alltså det låter jätte rasistiskt när det kom ut. Men det var verkligen inte så jag mena. Har många utländska kompiiisar ^^, Det var iaf såhär haha:

Det cyklar förbi en kvinna som pratar med sig själv
Jag - Undra varför hon pratade med sig själv?
Daniella - Men hon hade väl handsfree? :P
Jag - Men det var ju en neger?

Alltså hahaha fyfan vad vi garva. KuuulJuuul (Y)

Här är en video på min brossa när han sjunger falsk sång på sitt rum (eller snarare skriker) Filmade han i smyg hihi. För er som inte hör sjunger han a drop in the ocean.. Haha så kul när han bara sjunger några ord.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv : haha nej jag leker nte smart ;) ..

skrev det inlägget för flera månader sen hade ingen aning om att det skulle bli såhär men som sakt underhållning rakt in datorn haha :)

& besökare är ett plus (a)

2009-05-14 @ 21:55:14
Postat av: Bea

Hoppas du får en bra helg :)

2009-05-14 @ 23:55:21
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Paoii

hahahahah fyfan alltså! jag viker mig snart xD

2009-05-15 @ 18:14:25
Postat av: fanny

HAHAH, askul ju, du skulle sett det live ;)

2009-05-15 @ 22:00:08
URL: http://fahlsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!