Ledig imorgon :)

När skratt blir till tårar! Nu låter det som jag är värsta depp haha, men jag menar att jag skrattar så sjukt mycke att jag gråter när jag kollar på ballar av stål. Det är SÅ min humor och även fast tobbe försökte smälla i mig att det är fejk så garvar jag lika gärna ändå. OCH om det är fejk, det är så sjukt roligt ändå. "the fuckers" var lätt roligast idag. Där spruta tårarna ska jag säga haha!

Imorgon är jag ledig i allafall :) Det ska bli sjukt skönt. Ska försöka vara uppe och pigg innan klockan 15.00 för måste till banken och fixa ett nytt bankomatkort :) Sen funderar jag på att övningsköra lite med mormor för blev sugen efter jag gjorde det med james hihi :) Sen ska hon få sy lite i min studenklänning också :) Kul att jag och Emma (i min klass) har köpt precis the same dress :) huhu Men whatever, alla är vita och fulla så vem fan kommer lägga märke till det!

Kommentarer
Postat av: Thilda

vilken dryg jävla människa som gör så :S

2009-05-12 @ 07:39:50
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!