let me have just one moment more

Sådär såg jag väl typ ut idag. Eller ja, jag gjorde det! Jeans och blå/vit randig tröjja :) Fransväskan hängde såklar på.
Jag har självklart inte lagt mig än, men det trodde ni väl inte heller? Data beroende kallas det. Känns som jag missar så sjukt mycke om jag lägger mig. Men vadfan skulle det vara lixom.

Kvällen har bestått av att vara vrålhungrig utan att göra något åt det. Skickat en massa sms, och dö glott på tv..

Men NU ska jag sova, för imorgon kommer bli en bra dag. Det känns i hela kroppen :)

För att såhär ser jag ut när jag jobbar huhu (A)! Visst är jag lite söt ;) haha nerå, skojja. Skönt iaf att vara ledig imorgon. Men på torsdag, då kan jag tala om att det smäller! Det är as mycke för bokat då av någon anledning + att det kommer ju alltid massa andra gäster :P! Men det här ska nog gå bra :)

Här har ni en låt att lyssna på innan ni somnar :)



Och om ni känner för att vara vakna så har ni en bra låt här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!