love it

Tänkte bara slänga upp en av helgens outfit. På dagen på valborg om jag ska vara exakt :) Det var liite för varm ibland när solen sken som mest men annars äre lätt en av mina favoriter.

Stuprörs jeans från sheep monday
Kavaj har jag lånat från mamma, tror det var acne
En underbart skön grå tunn slapp t-shirt (svårt att hitta snygga, men finns en jätte fin på H&M som jag såg härom dagen i Sala)
Fransväskan är från Lindex som ni bör veta vid det här laget ;)
Och skorna är från skopunkten :)

Har så jeffla ont i magen haha. Inte för att jag är sjuk eller så utan för att jag har supit bort drygt 2000 i helgen. Känndes i plånboken kan man säga ;) I huvudet också. Om det inte var för att jag har haft så jääävla roligt hade jag typ skjutit mig själv. Men det känns nästan värt det :O (ush vad hemskt det låter) HA-HA..

Nej nu ska jag sova bort mina synder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!