Lysekil, the place to be

I allafall på sommaren. Då äre sjukt skönt att komma bort ett par veckor. Nu därimot kommer det säkert spö-regna, blåsa små spik och vara skit tråkigt. Men som sagt, ändå skönt att komma bort ett tag.

Nu ska jag ta mig i kragen och börja packa. Ska alltid vara ute i sista sekund men jag har ju natten på mig om det skulle behövas. Tvivlar på't men. Vet inte ens vad det kommer vara för väder därborta. Men är väl bäst att jag packar allt från vinterkläder till bikini. Eller vinterjackan kan jag nog lämna hemma, eller snarare, den ska lämnas hemma. Men u get it. Short och sånt stuff hoppas jag på att kunna använda och en och annan klänning kanske. Inte för att man behöver vara värst uppklädd därborta, inte en kotte där just nu kan jag tänka mig. Hoppas bara att min syssling kommer dit. Synd att hon inte är 18 så vi kan dra ut på krogen men den här resan var ju lite till för att lilla fanny skulle hålla sig nykter haha.

Tänkte lägga in lite bilder från lysekil :) För exakt ett år sen :)


Så fint :)


En den där lilla stugan brukar jag sova :) hihi


Såhär tomt är det på båtar när jag åker dit nu..
sen till sommaren kommer det vara propp-fullt ^^,


Älskar det verkligen.. :)

Men kommer sakna västerås så otroligt mycke redan andra natten. Det är en sak som är säker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!