Måndag hela veckan lång..

Kommer känns så i allafall. Alla vardagar är lika tråkiga :) Förutom fredag, är det en vardag? jaja. Daniella kom nyss föbi och hämtade sin plånka hon glömde igår och nu skulle hon vidare till skolan. Sen ska hon nog komma igen. Och ska plinga emilia också för hon hade skicka sms när jag sov :)

Ska ta en cligg och sen hoppa in i dushen. Känns som jag vill ligga i ett badkar med iskallt vatten, är as varm haha. Sen tror jag att jag ska ut och gå en runda så man känner att man har gjort något vettigt. Så kan jag svänga förbi pappas restaurang som slut station och käka lunch med dom :) En sallad skulle vara gott, eller en pasta :) Fårse.

Ikväll så ska jag ha "snack" med pappa och karolina HAHA. Det som blev "inställt" förra veckan. Men vet redan vad dom kommer säga. Att man ska hjälpas åt med att diska, städa, laga mat osv. Och heey, jag kan faktiskt sånt. typ :) Haha så jävla kul, dom hade tvingat mig å diska för några veckor sen var det. Och så diska jag allt, det var as mycke. Så kommer dom hem och säger att dom ska göra om det? :O Hur otacksamma får man bli.

Ja vill kolla mer mäklarna :( Men nej, såg sista avsnittet igår kväll. Har iof inte sett dom 5 första haha. Men det går inte att kolla på dom på svt.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!