Så trött!

Har på mig:
Jeans - Sheep Monday
Skjorta - Köpt på tati, vet inte vilket märke
Linne - Gina
Skor - Converse
Snöret runt hövvet har jag pysslat ihop själv med hjälp att tre runda skosnören jag flätat i ihop på något vänster (Y)!

Skolan gick bra finemang. Bara jag och jeanette som var i servetrisen, alla andra skolka. Så martin fick rycka in och hjälpa till lite grann :) Efter skolan drog jag till pappa och jobba lite. Sen fick jag pengar. Då drog jag ner på stan med daniella. Så köpte jag födelsedagspresent åt mamma. Blev två linnen på gina som jag visste att hon ville ha :) Och hon blev jätte glad. Så det var ju bra.

Nu är jag hemma och håller på att somna sittandes. Så ska alldels strax lägga mig i sängen och kolla lite tv. Men efter det ska jag lägga upp en sak på min blogg som jag verkligen ASGARVA åt! Min bror sjunger kan jag säga...

Skola imorgo, orka! Fredag då? Antingen skola eller sthlm? Fick ett sms från daniella tidigare som löd: Skite i skolan på fredag och dra till sthlm? Och det lät ju inte lite lockande. Men får se hur det blir med den saken :) 

                                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud det låter trevligt ;)



fint snöre

2009-05-13 @ 21:49:53
Postat av: Martina

Fint :)

2009-05-14 @ 13:57:44
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!