Summer time

Vilken underbar dag rent ut sagt. Var ju tänkt att jag skulle gå på en liten prommis och sen vidare till pappa. Ringde emilia när jag kom utanför dörren och det visade sig att hon var vid rudbeck ungefär så jag mötte upp henne och shirvan tror jag det var så gick hon och jag en runda på stan sen :) Gjorde lite ärenden och så. Jag SKA införskaffa mig en hatt nu. Men vet inte om jag vill ha en simple svart eller om jag vill ha en i en grå nyans med svart band runt, så ser den ut i mina tankar iaf. Vet inte om det finns någon sådan dock.

Sen drog jag till pappa för en matbit. Det blev rostbiff, tzatsiki, feta&tomat sallad, färskpotatis och melon huhu :) Endast det bästa slinker ner ;) haha. Sen blev det kaffe och chokladglass på det ute i solen med en cigg i ena handen. Hur kan man inte ÄLSKA att leva en dag som denna? Vet inte om jag ska ringa däni nu och kolla vad hon gör..

Någon som har några planer för kvällen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!