värdelösa söndagar alltså!

Vill tillbaka till sthlm :) Allt var så roligt där, man skrattade hela hela tiden. Som ni vet på söndagar blir jag alltid smått irriterad och börjar tänka som fan. Samma sak varje söndag. Men man överlever ju. Allt bara snurrar i skallen på mig. Och en mening som snurrar som fan är: "vafan tänker du med?". Men det lär jag aldrig få svar på för jag tänker undvika att prata med dig så gott som möjligt. Dagen hade nästan tagit slut och allt var på topp, men självklart dyker du upp. Hörde ditt namn, men klara fan inte av att kolla på dig. Drog bara.

Hoppas den här veckan blir rolig :) Det är i allafall utklädnads-show på onsdag :) Ska bli riktigt kul att kolla på. Sen går ju alla ner på stan också med sina kläder haha. Och nu har jag snott lite mer bilder från thilda :)


Alla är i sin egen värld haha!


När alla andra hade dragit var det dom här fyra killarna + jag thilda och tom kvar :) Och det där var precis efter Marius hade vunnit huhu :)


sött haha!


På väg hem till Hyper Mansion efter grönan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!