varför ta det lugnt när det kan vara way to galet?

Äntligen landat! Att min kropp pallar är ett mirakel. Way to galen kväll igår, over the top alltså. Men efter fyra timmars sömn vare bara att fräsha till sig igen och pallra sig till tåget. Sthlm here we come. Det var mys därborta. Alldeles för mycke folk, hur stekigt som hellst och en himla massa affärer. Men det är ju så vi vill ha det :)! Varenda människa som gick förbi mig kollade på mina leggins. Vet inte vad som snurrade i deras huvud men lite hyffs kan man väl ha. Haha alla verkligen glodde ögonen ur sig. Men whatever, häldre synlig än osynlig. (det var förresten dom med hål i ni vet, som kommer från gina) :). Tog fyra tåget hem till vässan och då vare bara att börja städa efter förfesten igår. Burkar, kläder, saker överallt! Damsuga och skura golv är ju nått man verkligen bara längtar efter, efter en hel galen kväll på krogen och en heldag i huvudstaden. Håller ni inte med? ;) Men nu äre klart, och pappa blev såå glad så. Han trodde seriöst inte att jag visste hur man dammsuga och skura golv, första gången han såg det med egna ögon haha. Sen fråga han om jag ville lära mig tvättmaskinen men där drog jag fan gränsen för idag.

Undrar vad som händer ikväll? Är jag sjuk om jag är sugen på en krogen runda ikväll igen? Antagligen är jag det, men man lever bara en gång ;) Kanske drar hem till Tom på förfest och träffar Thilda och bill o bob senare. Fast det låter nästan lika lockande att dra ut och käka med pappa och karolina och fetta framför melodifestivelen, även fast man vet hur sjukt tråkigt det är.. Helst av allt vill jag träffa min Emilia :) Men vet inte när hon slutar jobba. Allt löser sig i allafall :)


Jag och Asmir :)


Haha efter några fler öl... jag och sebbe :)

Kommentarer
Postat av: Thilda

du lär komma till billan :D

2009-05-16 @ 20:22:13
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!