Yves Saint Laurent

 

En YSL t-shirt tänkte jag att jag skulle skaffa mig snart. Har tänkt ett tag på det och kommit fram till att dom har sjukt snygg logga. Inte sant? Men den gråa tishan finns i fake också så funderar på att införskaffa mig en sån (läs:pinsamt) innan cashen rullar in. Men vem ser det lixom? Dom är näst intill edentiska, borde vara olagligt egentligen. Men varför klaga. Jaja, nog om det.

Jag då, somna framför tv såklart. Vaknade av att mamma sa godnatt. Råka somna om en kvart till och missade första av Ballar av stål. Nu kommer man ju somna ikväll lixom.. nat! Men är ändå ledig imorgon. Ska försöka att inte sova till 4 faktiskt. Blir happy om jag kommer upp någon gång efter 12. Men det tvivlar jag på. Nu ska jag slänga mig i sängen och titta lite mer television :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!