ajaj

Vakna med helvettes magknip alltså, har fortfarande ont. Vet inte riktigt vad felet är. Kanske nervös? ha-ha.. Nej men jag ska alldeles strax få skjuts av Tess till stan så ska jag köpa lite stuffs och sen gå till jobbet :) Ska flirta otroligt mycke med pappa idag så jag kan få skjuts av honom till D istället för att ta buss eller tåg, orka. Eller så kanske Tess skjutsar :) Det är fan läskigt att åka tåg haha. Minns bara när jag och Sara skulle till västerås och satt oss på tåget till Uppsala, fick kliva av i heby och åka buss tillbaka till Sala. Skickligt ;)

Spelade När och Fjärran spelet igår med Tess, hahah.. fyfan vad jag sög. Och så var jag så jäkla trött så jag typ asgarvade genom hela spelet och Tess blev något trött på mig tror jag (A). "men fanny, du lyssnar ju inte ens på frågan" fick jag höra ett antal gånger ;) Menmen, gör ett nytt försök en annan dag.

yeah, I'm happy now and you can´t come back and break me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!