bad update

Ni vet när det blir det va? När världens bästa är här :) Han kom tidagare idag, vi slog på zombieland och sömna sött. Ha-ha, sen la vi oss tvärs över sängen och somnade lite sött där. Sen var det inte det lättaste att få liv i honom igen kan jag säga. Jag satt mig och kolla paradise hotel och efter halva efterlyst kom han och la sig i min famn och ni vet vad han gjorde va? Somna ;) Men nu har snutt åkt hem :( Får sova ensam inatt, buhu. Inte ens säkert om Tess kommer hem och sover lixom. Det börjar nästan bli läskigt att sova ensam.

Håller verkligen på att hungra ihjäl :( Kom på att jag bara fått i mig lunch idag bestående av 2 mackor, haha grattis. Så funderar starkt på att äta något även fast klockan är försent egentligen. Så jäkla skönt också att jag är ledig imorgon :) Sen jobbar jag på fredag och söndag. På söndag när bejb kommer hem från kryssningen och allt :( haha så jäkla lyckat ;P Men men :)

Imorgon blir det en städ och tvätt dag, efter en låååång sovmorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!