dagens to do :)

• Först och främst ska jag dricka kaffe, haha.
• Camilla kommer snart och då ska vi sätta på en tvätt
• Sen ska vi laga mat :)
• tvätta, tvätta, tvätta...
• Gå till hälla för att sedan belöna oss med en solning?
• Möta upp daniella på stan för en latte och skitsnack?
• JAG VILL INTE SOVA ENSAM (tänkte bara skriva det ifall någon tar åt sig hihi)

Haha, skojja bara egentligen. Det gick bra att somna igår förutom att grannen skrek som om resten i familjen var döva? Somnade i allafall som en stock, vaknade inte ens när Tess kom hem för det gjorde hon tydligen. Hon låg iaf i sängen imorse när jag vaknade.

Längtar som fan till helgen nu! Fast sötnos ska åka bort :( Har några planer men jag och mills är sugna på en fet hemmafest så om det är någon som styr kan ni ju säga till :)

Och alltså.. Vad är det för jävla attityd egentligen? Var när och hur har du fått för dig att det går bra att avända den mot mig? Skippa den! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!