..

Vilken dag. Är inte på topp kan man säga. Alla, precis alla har frågat hur jag mår, hur är det med dig, du ser helt förvirrad ut, osv. Tillslut blev jag nästan galen. Menmen. Jobbet gick väl bra, men var nog inte så närvarande. Efter jobbet mötte jag upp Camilla på hennes skola, sen gick vi till gränden och prata. Och även hon frågade om jag var i denna värld. Det var skönt och prata av sig och vi kom fram till att det finns inte så mycke man kan göra för tillfället, man kan inte styra vad andra vill och så är det bara. Sen så kan man hoppas. Sen så åkte vi och sola för att jag inte orkade åka hem och sitta och tänka. Skönare att göra något.

Men nu sitter jag här i soffan. Känner mig helt jävla tom, men ändå så jävla hel. What's up med det här lixom. Vet inte vad jag ska göra nu, vänta på att Tess kommer hem. Hoppas hon kommer idag, för jag orkar inte sova ensam. Ska sniffa på min kudde så länge tror jag.. ha-ha.

en sekund utan dig, känns som en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!