haha

Nu är min blogg lite små konstig. Vissa inlägg finns inte kvar osv. Orkar inte förklara men om ni läser från detta inlägg ska det inte vara något konstigt. :)

Jag skulle följt med Tess och kollat på trav idag men mådde inte prima imorse så stannade hemma. Antar att man är mycke ute och vill inte bli sjuk. Jag jobbar imorgon och sen blir det fest för hela slanten!

Camilla kom till mig igår i allafall, jag skulle färgat hennes ögonbryn men hon kolla film och jag somna. Sen kom en och hämtade mig, vi lämnade av mills och åkte vidare ut till erikslund och kollade på mobiler. Sen åkte vi förbi spicy, köpte med oss mat och åkte hem hit och käkade. Och som vanligt fick jag somna i en gosig famn.

Nu sitter jag här och väntar på att camilla ska ringa. Vet inte vad vi ska göra idag. Sitta och gränden och chilla och skratta haha. Alltså sist vi var där, eller nej gången före den, fyfan vad vi skrattade då. HAHA. garvar bara jag tänker på det. Jaja imorgon flyttar Andreas från sthlm till västerås igen :D och stannar ända tills han ska flytta till Barcelona. :)

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Thilda

haha ja, andreas kommer ;)

2009-11-12 @ 13:09:11
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!